Puan vermedi·472 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ocak 2020 23:19 Bu kez o çok sevdiğimiz tasvirleriyle İstanbul'da değil de Moskova'nın Karlı gecelerinde geçen bir Ahmet Ümit romanıyla geceyi sonlandırdım. Konusu itibariyle "Kukla"yı aklıma getirmedi değil hani. 1980'li yıllar, TKP'nin Moskova'ya eğitime gönderdiği öğrenciler ve işlenen gizemli cinayetler derken başta biraz sıkıcı olsa da, ilerleyen sayfalarda heyecanın dozu arttıkça keyifle okunuyor doğrusu.