Puan vermedi·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ocak 2020 00:58 Camus'nun en sevdiğim ikinci kitabı oldu. Kitabı okurken sürekli kendimi kelimelerin arasında kaybolurken bulup ayiltmak zorunda kalmış olabilirim resmen cümleleri ile raks ediyor adam yahu.
Zaten betimlemeleriyle sizi alıp diyar diyar gezdiriyor. Beraber gezerken de kendisi üzerinden insanlığın açıklarını ve zaaflarını tüm çıplaklığıyla yüzünüze vuruyor.
Sahici bir okuma oldu. Tavsiye edilir.