Yazarın otizmli bir tanıdığı var mıydı acaba diye düşündüm okurken çünkü düşünme biçimlerini ruh dünyalarını çok iyi anlatmış.. gerçekten otizmli insanları anlama da bu kitabın çok işe yarayacağını düşünüyorum ama hikayeye gelince pek çok şey havada kalmış sanki.. yani kitabı okudum bitirdim ve ee noldu şimdi dedim.. son sayfalara acele sığdırılan bir “son” vardı bence..