·300 syf.····Okunma: 17 Ocak 2020 23:35 Güzel konusu ve basit anlatımıyla kitap okumaya yeni başlayanlara ve genç çocuklara tavsiye edebileceğim bir kitap.
Dilinin basit olması sebebiyle akıcı.
Benim gibi olaycı anlatıma değil de durum ve üsluba önem veriyorsanız kitap sizlik değil.
Benlik de değil :)
Ama konusu güzel.
Çerez bir kitap kısaca.
Keyifli okumalar dilerim.