·214 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ocak 2020 17:42 Muhteşem bir roman okudum. Hatta bunların sadece kurgu olduğundan şüpheliyim. İlk başlarda karakterler olay örgüsü çok karışıktı fakat daha sonda öyle bir içine çekti ki elimden bırakamadım. Duyguğuma göre hikayenin senaryosu yazılıyormuş, filmi yapılacakmış. Umarım her şey yerli yerinde olur ben okurken soluk soluğa bitirdim beyaz perdede de muazzam olacağını düşünüyorum.