Bu kitabı arkadaşım da gördüm.Kendine hediye olarak gelmiş.İyi yada kötü her türlü düşünülüp alınmış, hediye değerlidir. Ama tek kelimeyle hayatımda okuduğum en kötü kitaptı. İnsan böyle akıcılığı, estetiği, ahengini olmayan bir şiirleri nasıl bir araya getirir. Gerçekten şaşırıyorum. Okurken her sayfa geçtikçe belki iyi bir satırlar bulurum, umuduyla okudum. Ama sayfalar ilerledikçe daha da anlamsız satırlarla karşılaştım. Şiirde anlam aramak ne kadar doğru onu da bilmiyorum. Bu kitap nasıl bir kategori içinde olmalı, tartışılır. Elbette bu kitabı sevenler vardır, ama ben hiç sevemedim.