Bir süredir yoktum daha doğrusu okuluma biraz daha ağırlık verdiğim için kitap okuyamadığımdan dolayı burayıda boş muhabbetle doldurmak istemediğim için paylaşım yapmıyordum.
Bu sömestir tatilinde bol bol kitap okumaya çalışacağım inşallah ve sömestirımın ilk kitabı Sabahattin Ali “Kürk Mantolu Madonna” oldu
Kitap hakkındaki yorumum
Hayatta hep pasif yan karakter olarak yaşayan bir beyfendinin yurt dışında geçirdiği üç ay içinde kendini ve bir nevi ruh eşini bulduğu zamanları bir deftere not etmesiyle devm ediyor diye bilirim daha çok kitap hakkında bilgi aktarmak istemem.
Kitabı önerir miyim ?
Evet çok akıcı sıkılmadan okuduğum bir kitap özelliklede edebiyata ilgisi olanlara tavsiye ederim.