·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ocak 2020 13:38 Yılkı Atı kitabının konusunu çok beğendim.
küçüklüğümün atlarla geçmesi, köyde oluşumuz bana geçmişi hatırlattırdı. Epey hoşuma gitti. kitapta hayvanların psikolojik tahlilleri çok güzel bir şekilde yapılmış. Yazar Anadoluyu, köy hayatını ve insanları güzel betimlemiş. Umudu, fakirliği , insanların üzüntü ve neşelerini görebiliyorsunuz. Özellikle Yılkı atlarının öyküsü sizi üzecek, ve hayıflandıracak...
Keyifli okumalar.