Kitap kesinlikle çok güzeldi. Sadece su kadarını söyleyebilirim. Hele bir Ruby-Liam kitap sahnesi var ki beklediğinize süper değecek. Nasıl dersiniz manyak spoiler vermiş olurum.. O yüzden o an gelene kadar okumaya devam edin.Asla pes etmeyin. Kendinize iyi bakın.. :)