Puan vermedi·368 syf.··
2020 4. kitabı
Elimden bırakamadım.Her hikâyede kendimi biraz daha tanıdım.biraz daha sorguladım.Ve çocuklarıma olan davranislarimi bir daha dusundum.Anladimki çocukluk yaraları öyle kapanmiyormus... Kitap okumayı çok seviyorum.Ama yazarın kitaplarını daha bir istekle okuyorum.ve öğreniyorum
Madalyonun İçiGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 202021,5bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.