·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ocak 2020 19:58 Gayet açık,net ve bilgilendirici bir kitaptı, genel olarak bildiğimiz şeylerden bahsedilmiş ama yine de severem okudum. Diğer kitapları gibi çok içine çekmedi ama kendime kattığım şeyler oldu içerisinden. Sadece fıtrat pedagojisi 1 ve 2 yi daha çok sevmiştim.