·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ocak 2020 01:43 Gayet keyifli ve güzel bir kitap. Usta şair ve yazarlarla sohbet ediyormuş gibi hissettirmiş Murat Menteş. Bazen gerçekten bu soruya böyle cevap verilirdi demekten kendinizi alamıyorsunuz. En kısa zamanda 2. Kitabı da okuyacağım.
Ve çizimler gerçekten harikaydı.