·170 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Mart 2014 19:08 Fikrine inandığımız, kitaplarını okuduğumuz insanların aşk hayatları o kadarda iyi değilmiş. kimisi fahişeyle yaşamış kimisi kardeşine sulanmış, kimisi hiç evlenmemiş...ama ortak nokta şu ki eğer aşklarına kaptırsalardı kendilerini bu eserleri hiç veremezlerdi.