6/10
·275 syf.··
Beğendi
·
2020 4. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2020 19:14
Ray amcanin baya agir bir dili var. Daha önce fahranait 451 i okumustum ama bu ondan daha agir. Bazi sayfalar tamamen betimleme yapiyor baziları bence çok anlamsız. Sadece resimli adam bay dark karekterine hayran kaldim zaten bu karekterin solo kitabı var onuda okucam. Bu kitapı stephen kingin bi sözüne okumudum. "Bence ray brodbary nin en iyi kitabı"
Uğursuz Bir Şey Geliyor Bu YanaRay Bradbury · İthaki Yayınları · 2018494 okunma
·
74 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.