Okumaya bu kitap ile başlamıştım. Çok akıcı bir kitap. Beyza Alkoç gerçekten başarılı bir yazar. Şimdiye kadar yazdığı bütün kitapları okudum ama içinden hiçbirine yazamamış, güzel olmamış diyemem hepsi birbirinden güzeldi. Karantina da bence yazdığı en güzel seri kesinlikle okumalısınız.