8/10
·848 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
·
177 günde okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2020 23:25
Başta şunu söylemeliyim ki şimdiye kadar en şevdiğim Murakami kitabi imkansızın şarkısı olmuştu ve bu kitabı da en az o kadar çok sevdim.. Hikaye, karakterler gerçekten iyiydi. Özellikle Menşiki ve adsız anlatıcımız.. çok sevdim. Murakami de çok sevdiğim bir yazardır ama genelde her kitabında olduğu gibi bu kitapta da karanlık bir hikaye, ürkütücü bir tını vardı. Ben o noktalarda baya gerildim.. bir süre Murakami kitaplarına ara verme kararı aldım. Bu kararımın arkasında ne kadar dururum tabii ki bilmiyorum:)
Kumandanı ÖldürmekHaruki Murakami · Doğan Kitap · 20182,287 okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.