2019 yılının en sevdiğim kitabı oldu. Gerek kurgusu gerek uslubu çok etkileyiciydi. Ayşegül hanımla tanışma kitabım olması hasebiyle doğru bir başlangıç yapmış oldum.
Bu roman hem insanı düşündürüyor hem de fazlaca duygulandırıyor. Tam karakterlerden birine karşı önyargı besleyecekken karakterler kendi iç dünyalarını bizzat kendileri okuyucuya sunuyor. Kitabın neredeyse her sayfasında cümlelerin altını çizdim ve o cümleleri tekrar tekrar okudum.
Bu roman, farklı hayatlar yaşayan insanların birbirlerinin kaderlerinden incitmeden ama incinerek geçmesiydi