·632 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ocak 2020 23:27 Klasikler boşuna klasik degil, Rus edebiyatı da genelde hüzünlü olsa da bende bir şekilde bize daha yakın olduğu hissiyatı oluşturmakta. Zira bu kitabın sonunda ufaktan bir içiniz burkulabilir. Çok hızlı akan bir eser değil yer yer hızlanıp yavaşladığı bölümler var ama aldığı puanı hak ediyor.