Merhaba arkadaşlar sizlere güzel bir kitap yorumuyla geldim
.
.
Kişisel gelişim kitaplarının arasından benim açımdan sıyrılan bir kitap oldu.
.
.
Benim için Kişisel gelişim kitabı önemlidir.Çoğu kitapdan ders alıp o yönde ilerlerim.Kişisel gelişim kitapları yol gösterendir benim için.Bazı kitaplar malesef beklentimin altında kalıyor ama bu kitap ilk sayfadan çekti beni kendine.
.
.
Yazarımız bize emir kipi değilde hikayelerle,olaylarla anlatmış buda benim çok hoşuma gitti.
Kitabın bir bölümünde hayır demeyi öğrenin başlığı vardı.Pür dikkat tek bir hece atlamadan okudum.
.
.
Eğer sizde zor hayır diyorsanız kesinlikle bu güzel kitabı edinin.
.
.
Sıradan biri olmayı kabul etmek fikrini yenin.
.
.
Cesaretinizi asla kaybetmeyin.
.
.
Her şey bitti derken yenilgiye baktım ve umudu gördüm.