#okudumbitti️ #kitapyorum
#osensin ️ 214 Sayfa
"Üzerindeki miskinliği at!
Toparlan ve başla! Gerekiyorsa tekrar başla! Yine, yeniden başla!
Tekrar denemekten asla vazgeçme!
Unutma! Başarı asla pes etmeyenlerindir!"
Amerikalı piyanist ve besteci “Eubie Blake” öldüğünde 104 yaşındaydı ve 102 yaşındayken televizyonda bir söyleşi yaparken şöyle sordular:
“102 yaşında olmak nasıl bir duygu?”
Blake cevapladı:
“Yaşın pek tadı yok. Yaşamanın tadını çıkartmaksa çok güzel…”
.
Herkese Merhaba
Bugün sizlere muhteşem bir kişisel gelişim kitabı bırakıyorum. Bugüne kadar okuduğum kişisel gelişim kitapları arasında en iyisi diyebilirim. Yazarın kalemine, anlatım diline ve her bölümün sonunda düştüğü kısa kısa anlamlı ve yüreğe işleyen cümlelere bayıldım. Kitabın tamamını çizmek istedim ve çoğu yerinde yazarı gönülden kutladım. Kısa kısa hikayeler ve güzel anlatımıyla bizlere ders niteliğinde bir başucu kitabı #osensin . Düşüncelerimiz, hedeflerimiz, hayallerimiz, isteklerimiz, sevgi, mutluluk başarı ve b.g bir sürü bilgi var bu kısacık kitapta. Okurken çokça düşündüren, biz okurlarına örneklerle ve eğlenerek yol gösteren bu takdire şayan kitap benim baş ucu kitabım olarak kitaplıgımda yerini aldı. Yazarın okuduğum ilk kitabı oldu ama bundan sonra tüm kitaplarını okuyacağım. Emeğinize, yüreğinize sağlık Hakan bey. Ben bu kitabı büyük bir keyifle okudum ve içtenlikle herkese tavsiye ederim. Bu kitabı mutlaka OKUYUN efendim...
#kitaptanalıntılar
️"Unutma, hala yaşıyorsun ve hayatını kökünden değiştirmek için hala çok zaman var! NOT: 102 yaşında olsan bile!
️"Hayat, açılmamış kapıların ardındaki gizemdir ve onun anlamı senin ona yüklediğin değerden ibadettir."
️"Şimdi kalem de sende silgi de. İstediğini yaz istediğini sil. Geçmiş arkanda gelecek önünde. Geçmişe mi takılıp kalırsın