Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 28 Ocak 2020 10:33 Öncelikle kitabın içeriğinden çok kitabın dili ile ilgili bilgi vermek istiyorum. Anlatımı çok sade olmakla birlikte derinden etkileyen ve sizi içine çeken bir yazım şekliyle oluşturulmuş. Bu durum yazarın diğer kitaplarınıda mutlaka okumalıyım dedirtiyor bana. İçeriğe gelirsek kadınların varoluşlarından itibaren yaşadığı, yaşamak zorunda bırakıldığı her türlü olumsuzluğu, objeleştirilmesi, salt doğurganlığıyla dışlanmışlığı, erkek egemenliğinde sınırlanmışlığını bu kadar güzel anlatan bir kitap daha okumadım.