·192 syf.····Okunma: 09 Ocak 2020 21:30 Şizofren’den sonra okuduğum kitabı.Yazarın kalemi bence kusursuz,diğer kitaplarını da aldım. Bu kitapta fark ettiğim tek kusur, imla hatalarıydı .Baskıya verilmeden önce son kontrolleri yapanlar daha dikkatli olmalı :)