·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ocak 2020 08:41 Kitabın beni üzen tarafı İlber hocanın derya deniz bilgiye sahip olmasına rağmen, konuların yüzeysel geçilmesi. Begendiğim tarafı Osmanlıya hakettiği degerin verilmesi. Genel olarak ufuk açıcı oldu güzel sorular ve cevaplar var.