Puan vermedi·332 syf.····Okunma: 29 Ocak 2020 13:42 Bu kitap...Nasıl anlatsam bilemedim.Hislerimi tepe takla eden bir şeydi.Okunanların insanın içine sirayet edişinin ve orada kendine bir yurt kuruşunun somut hali bu kitap.Okunan kitaba içinde olunan zaman ve mekan da eşlik eder.Bu kitabın zamanı işte tam bu zamanmış dedim.Nasıl darmadağınık iken topladı beni bir bilseniz...
İstanbul toz toprak içinde bir şehir hala gözümde.Bir taşralı yaşıyor içimin derinliklerinde...Tarlalara,kuşlara,doğan buzağılara hasret yaşıyorum ben bu beton diplerinde.