Puan vermedi·360 syf.··
2020 1. kitabı
Merhabalar:) Kitabı bitirdiğimde kitabın yarım kalmış olduğunu öğrendim yine de okumak benim için zevkti çünkü Kafka okurken kitabın sonucundan ziyade kitapta verilen mesajı merak ediyorum. Kitabın kahramanı olan Bay K Şatoda işe başlamak üzere Şato’nun bulunduğu köye gelir.Fakat işler karışır ve Bay K’nın işe başlaması için çözmesi gereken problemler ortaya çoklar. Bu bürokratik problemlerin çözümlenme aşamasında sürekli aksaklıklar yaşanması Şato memurlarının işleri yapmaması, köylülerin Şato memurlarını tanımaması ve görmemiş olmaları gibi durumlarla bürokrasi açık ve net bir şekilde eleştirilmiştir. Sorunların içerisinde yer alan belirsizlikler ve ve bu belirsizliklerin çözüm yollarının olmaması açısından kitap bana yazarın Dava kitabını anımsattı.Dava kitabının karakteri olan Bay K da Şato kitabının kahramanı olan Bay K gibi kendi yalnızlığı ile cebelleşen bir karakterdir. Kafka severlerin bu kitabı da seveceğini düşünüyor ve tavsiye ediyorum. İyi okumalar dilerim :)
ŞatoFranz Kafka · Gün Yayıncılık · 200312,3bin okunma
·
65 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.