Zaten bu aralar çok güzel kitaplar okudum, bu da o kitaplar gibi mükemmel konulu, çok güzel bir kitaptı. Nedenini bilmediğim bir şekilde sessizliğimi bu kitapta bozmak istedim. Kuvvetle muhtemel duygu yoğunluğundan buralara yolum düştü. Konusunu anlatmayacağım çünkü ben de konusunu bilmeden girdim bu dünyanın içine. Yazar ve çevirmen çok iyi iş çıkarmışlar. Yazar bizi içine çekerken, çevirmenin de yazarın bizi çeken dünyasını çok iyi yansıttığını düşünüyorum. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim.