Puan vermedi·176 syf.····Okunma: 30 Ocak 2020 12:44 Es-selam 1K okurları
Hayır demenin güzelliği ile tanıştığım bi kitap oldu benim için .Soruyorum;
HAYIR demenin vakti gelmedi mi?
Kitap 4 bölümden oluşuyor ve okuyuculara sırayla hayır dedirtmek için hedefe ulaştırıyor.Aslinda bu kitap bize sınırlarımızı öğretiyor değerli okurlar.Bu bakımdan kitap interaktif ve akıcı.
Kitabi okuduktan sonra bazı algılarım değişti hatta arkadaşlarla istişare ettik.Kişiye rehber bi kitap.
Diğer yandan" özgürlük " kavramından ne anladığımız üzerine düşündüren Müthiş eser...
Günlük hayatta en çok da kendimizi unutuyoruz.
Kendi seçimlerimizi ne kadar yerine getiriyoruz?
Nelerin bizi etkilemesine izin veriyor ve hangi birine HAYIR diyoruz!!!
Bazen birilerini kırmamak bazen de farkında olmadan Evet'lere başvuruyoruz sonrasında olanlar oluyor...!
İncelememi kitaptan bi alıntıyla bitirmek istedim
" Hayır demek hayat yolunuzda önünüze gelecek yeni şeylere EVET demektir"(syf.160)
Selametle...