·168 syf.····Okunma: 28 Ocak 2020 21:03 Kitapla ilgili yapılan eleştiriler çok güzel. Ben bana farkettirdiği bazı şeyler yazmak istiyorum. Günümüzde hep daha fazlasını isteyerek yaşıyoruz hep daha iyisi bizim olsun diyoruz ama bir yerlerde kitaptaki çocuk gibi kayalardan başka arkadaşı olmayan minikler; kendinden genç insanlar tarafından ezilen yaşlılar da var. Onlar gibi ya da onlardan daha zor yaşam mücadelesi verenler var. Çoğunluğumuz kendimizden başkasını düşünmeden bir hırsla yaşıyoruz ve bu çok can sıkıcı, değiştirilmesi de pek mümkün görünmüyor.