Puan vermedi·375 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ocak 2020 01:24 Amin Maalouf... Hem sevdiğim hem kızdığım ama okumaktan vazgeçemediğim, bazen öf be! dedirtecek kadar oryantalist, dolu bir kafa. Afrikalı Leo, yine onun tarzının yansıması her manasıyla. Bol tarih soslu, coğrafyayı atlamadan akıcılığı sağlayabilen bir eser. Severek okudum ama sonu biraz sıktı. Bir de Türklerle ne alıp veremediği var anlamadım yine.
İyi bir yazarsın Amin Maalouf, fakat hiçbir zaman tarafsız olamayacaksın. Ha mecbur değilsin tabi o ayrı :)