·560 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ocak 2020 14:15 Serinin 3. Kitabı. Uzun zamandır kitaplığımda durmaktaydı ve aklımdaydı en sonunda fırsat buldum ve bitirdim. İlk iki kitaba göre bence bir tık sürükleyiciliği azdı ve kopukluklar vardı kurguda. Yine de Ada ve Dawson’un aşkına hayranım diye çok severek okudum kitabı. 4.yü sabırsızlıkla bekliyorum ️