·80 syf.····Okunma: 01 Ocak 2000 00:00 Stefan zweig ı severim ama kitap yarısından sonra bir anda sıkıcılaştı amaçsızlaştı. Sonuda beni pek tatmin etmedi. Bu kitabını çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Ama yine duygusal buhranı çaresizliği çok iyi vermiş bu kitabında da.