·512 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ocak 2020 23:31 Çok uzun zaman önce dikkatimi çeken alıp okumak istediğim bir kitaptı...
Fantastik epik türde yazılmış bir çocukla ejderhanın macera dolu hikayesini ele alıyor. Paolini daha 15 yaşındayken Eragon'u yazmaya başlıyor. Fakat kitap çocuk yaşta bir yazarın kaleminden çıkmasına rağmen oldukça başarılı olsada benim beklentimin altında kaldı...
Kitapta geçen Antik dil akıcılığı bozmuyor. Olayların sürükleyiciliği okuru sıkmıyor ve merak duygusunu güçlendirmeyi başarıyor.
Betimleme ve karakterlerin gelişimi güzel.
"Eragon; kader, büyü ve benzeri görunmez güçlerin egemen olduğu bir dünyanın içine" sizide çekebilir..
Fantastik roman severlerin değerlendirmesi gereken bir kitap.
İyi okumalar dilerim.. )