·200 syf.····Okunma: 04 Şubat 2020 13:52 Kitap başlarda güzel başlıyor. Değişik görüşleri olan bir yazar. Bazı düşüncelerine hiç katılmadım. Kitap ortalara doğru sıkmaya başlıyor çünkü hep aynı şeylerden bahsediyor. Dönüp dönüp aynı şeyleri söylüyor. Aynı kelimeleri fazlasıyşa kullanması da sıkıcı yapmış kitabı. Önceden rehber bir kitap sayılabilirdi belki ama üstüne yazılan yüzlerce bu tarz kitaptan sonra bu kitap değerini kaybetmiş yerini koruyamamış bence. Ayrıca defalarca aynı kişilerden alıntı yapması da insanı sıkıyor. Sonuçta görüşleri değerli 3 5 insan yok. Son olarak kitap evrensel yazılmamış. Sadece Fransa, Fransa eğitimi, Fransızlar üzerinden örnekler veriliyor.