6/10
·446 syf.··
2020 5. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 04 Şubat 2020 21:44
Aslına bakarsanız kitap hakkında söylenebilecek çok şey var. Bunlardan biri karakterlerin fazla olması. Yazarımız elini korkak alıştırmamış, yazdıkça yazmış. Kimi karakterleri sevsem de bir çoğundan hoşlanmadım hatta nefret ettim. Bunlardan biri hiç süphesiz Bay Collins idi. Bilemiyorum çok yılışık bir adamdı. Onun dışında fazla geçmese de Bay Darcy'nin kardeşi Bayan Darcy'yi sevdim. Şu Leydi bozması kadını da sevemedim doğrusu ve söylemeden geçemeyeceğim Lydia'nın davranışları beni sinir hastası etmeye yetti. Her neyse konuya gelirsek eğer genel itibariyle güzeldi fakat fazla klişe geldi bana. Kız ve erkek birbirinden nefret eder daha sonra erkek aşık olur ve kız için tabir-i caizse dünyayı yakar ve kzı da ona aşık olur. Kitabın iyi yanı ise vermek istediği mesajdı. "Gurur ve önyargılar kimseyi mutlu etmez"
Edebiyat
Aşk ve GururJane Austen · Koridor Yayıncılık · 201698bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.