·821 syf.····Okunma: 20 Ocak 2020 14:02 Thomas Mann’dan okuduğum ilk kitaptı ve son olmayacak gibi görünüyor.
Uzun soluklu bir kitap olması da birsürü yeni karakterle tanışmanıza ve herbirinin hayatlarını,aşklarını,mutluluklarını,vazgeçişlerini anlamanıza vesile oluyor.
Kitap çok zincirleme gittiği için temposu hiç düşmüyor ve sizi meraklandırmayı epey başarıyor.Hiç beklemediğiniz şeylerle karşılaşacaksınız ve gerçekten okuyan herkesin çok seveceğinden eminim.