·208 syf.····Okunma: 06 Şubat 2020 18:26 Isabelle.. kendimi onunla bütünleştirdim ister istemez çünkü benzer birçok yönümüz var. sanırım bu bütünleşmeden dolayı kitabın ikinci kısmını okurken acı çektim.
Kitabı okurken karakterlerin çoğuna sinirlendim, bazı şeyleri aklım almadı. Birçok yerde üzüldüm, bazı yerlerde gülümsedim.
Sonuç olarak bu kadar farklı duyguyu hissettirdiği için güzel bir kitaptı ama aşk buysa üstü kalsın dedirtti..