Puan vermedi·208 syf.··
2020 1. kitabı
Bir ay önce bitirdiğim bir kitaptı.Her yönünden farklı ve daha önce okuduğum kitaplara pek benzemiyor.Okurken bunu garipsediğimi farkettim iyi ve kötü anlamda.Konusu ilgimi çekmişti ancak daha farklı bekliyordum olayların gelişmesini.Açıkçası okurken bazı yerlerde sıkıldım ve bitmesini istedim ancak asla kötü bir kitaptı diyemem.Sadece beklentimin altındaydı.
1000Kitap
Fahrenheit 451Ray Bradbury · İthaki Yayınları · 2022108,4bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.