5/10
·180 syf.··
2020 7. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 07 Şubat 2020 21:57
Klasik Ahmet Batman kitaplarından biriydi. Beni çok da etkilemedi açıkçası, hatta biraz saçma da bulmuş olabilirim. Sonu biraz havada kalmıştı. Yani kız geldi mi gelmedi mi? Olaylar bana biraz yavan geldi. Kısa film tadında bir konuya sahipti. Sırf meraktan okuduğum bir kitap oldu. Konuya gelince rüyalar gören ve bu rüyalarını uyanır uyanmaz kayıt altına alan Aras, eşini ve kızını kaybettikten sonra sorumsuz olup çocuklarını döven bir baba, artık bu durum canına tak etmiş bir abi, sokağın koruyucu meleği Çapraz, bir baba gibi bir dede gibi olan Fahrettin Amca, bir de Leyla... Aman aman kesin okuyun demem ama kötü de bir kitap değildi.
Edebiyat
Başka Bir ŞeyAhmet Batman · Destek Yayınları · 20193,015 okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.