Yazar toplum sosyolojisini çok iyi biliyor. .Güç karşısında insanların aldıkları tavır her coğrafya da aynı etkiyi oluşturuyor..Güç önce insanı daha sonra içinde bulunduğu toplumu etkiliyor ve baskı aracı olarak kullanmaya başlanıyor. .Sistemin dışında kalanlar için zor bir süreç başlıyor, bu baskıları ve zulmü doğuruyor. .Bütün toplum yasalar önünde sözde eşitken bazıları reel hayatta daha eşit oluyor..Bunun yansımasını günümüzde de her coğrafya da görebiliriz. .insanlık var oldukça bu böyle devam edecek..Bir çözümü yok..