·357 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Şubat 2020 08:36 Hasan Cemal'in okuduğum ikinci kitabı... Dili akıcı.. Çok beğendim. Tarihe dayalı kendisinin de içinde bulunduğu dönemi ve yaşadıklarını sorguluyor. Hem eleştiri hem de özeleştiride bulunuyor. Yanılgılarını anlatıyor. Kesinlikle okunması gereken bir kitap...