Kitaptaki fikir güzel fakat işleniş biçimini yüzeysel buldum. Bahsettiği kurgudan çok gündelik olaylardan daha çok bahsediyor sanki kitapta. Ama yinede rahat okunan okuması keyifli bir kitap. O buğulu, belirsiz hava bende bir sanat filmi izlenimi yarattı. Belki bir senaryo olsa filmi kitaptan daha çok beğenirdim.