Çevresinde olup biten herşeyi herkesi eleştiren yasamdan sıkılmış bir ergenin dünyasını anlatan roman. Bu kadar eleştirmesinin nedeni kitabın sonunda da belirttiği gibi çevresindeki herkesi aslında biraz özlediğiydi. Ergeni anlamak zor umarim siz anlayabilirsiniz. Keyifli okumalar.