Tatlı ve şımarık çocuk Zezé'nin başından geçen olayların anlatıldığı bir roman. Zezé'nin zeka dolu müthiş potansiyelinin aslında sevgisiz bir ortamda nasıl yok olduğuna tanık oluyorsunuz. Aslında hayatımızda yer alan insanların bize ne kadar etki ettiğine dair de olaylara tanık oluyorsunuz. Akıcılık konusunda bir problem görmedim. Ancak bazı yerlerde insanı çok fazla "bunaltan" tekrar gördüm. Genel itibariyle aslında çocukların hayal güçlerinin ne denli yüksek olduğunu ve bunun farkında olarak onlara karşı nasıl davranmamız gerektiği üzerinde düşünmemi sağladı. Roman okunmaya değer. Özellikle okuduktan sonra filminin de izlenilmesini öneriyorum. Bazı karakterlerin kafamızda kurguladığımız şekillerinin vücut bulan hallerini görmek epey güzel gelmişti bana.