Puan vermedi·163 syf.··
2020 2. kitabı
Damağımda buruk ama bir o kadar leziz bir tat bıraktı bu kitap..keşke bitmeseydi de biraz daha yaşasaydık, keşke elimden birşey gelseydi samimiyeti var, iliklerine kadar... Uzun zamandır haberleştiğiniz ama nicedir yüz yüze sohbet edemediğiniz liseden bir arkadaşınızla sabaha kadar sohbet etmişsiniz de, onun hikayesinin parçası olmuşsunuz hissi veriyor.. Okurken bir kısımda, gereğinden çok detay olduğunu düşünmüştüm ama kitap bittikten sonra bakınca, aslında insanın damağında yaşanmışlık hissini bırakanın o kısımlar olduğunu anladım. Okuduğum ilk Sebahattin Ali kitabıydı bu ve ustaya saygıyla şimdi İçimizdeki Şeytana başlamaya hazırlanıyorum.
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Bilgi Yayınevi · 2019376,5bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.