·316 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Şubat 2016 00:00 bence kitabın cok getirisi var dini anlatmakla beraber içindeki karakter çok iyi oturulmuş ve insana geçmişini öğreten bir kitap bununla birlikte müslümanların çektiği sıkıntıları le almaktan çekinme safiye çetinkaya hanıma teşşekürlerimi sunuyorum