Puan vermedi·275 syf.····Okunma: 07 Şubat 2020 21:23 "Merhaba."
Carl Sagan nin bu Felsefik eserini Sevdim. Ama cok fazla Kaynaklardan Yararlandığı için çelişki içinde olmuş.gerçi felsefe daima çift yönlüdür bu kitapta çok fazla ikilem var yinede sorgulama yönünde iyi bir eser.evrim hakkında özellikle...