Puan vermedi·112 syf.····Okunma: 10 Şubat 2020 16:02 Bu kitap 3 senedir elimde ve daha önce iki kere başlayıp yarım bırakmıştım. Sonunda okudum ve doğrusunu söylemek gerekirse hiç sevmedim. Kitapta anlatılan konu günlük hayatımızda maalesef var olan bir konu ve insanı etkileyecek bir konu ama yazarın dili o kadar açıktı ki beni çok rahatsız etti. Kitapta çok fazla küfür ve argo vardı ve bu durum ciddi anlamda rahatsız edici olmaya başlıyor bir süre sonra. Kitabı yarısını okuduktan sonra yarım bırakmak istedim ama yarısını okuyunca diğer yarısını da okudum ve bitirdim. Bana hitap eden ve sevdiğim bir kitap olmadı.