Sevdiğim bir yayınevinin kitabını merak edip okumak istemiştim ama kitap beklediğimin altında çıktı. Kitabın en başındaki bölüm kafa karıştırıyorken Lena'nın saçma bir evlilik yapması yıllarca sabretmesi ve bir anda yeni kararlar alması bana saçma geldi. Lena'nın Lucas ile tanışması, sohbetleri hoşuma gitti ama Lena'nın davranışları bence gereksizdi. Aslında kitap çok güzel ve akıcı ama kurguda biraz kopukluk, basitlik var. Çok önereceğim bir kitap değil. Hoşçakalın.