·244 syf.····Okunma: 12 Şubat 2020 23:37 Pek beğenmedim. Neyin hesaplaşması oldu belli değil. Yazarın diğer kitabı "Şibumi" yi bulamadım çok övüldüğü için bari bu kitabını okuyayım dedim. Çok açmadı beni tipik mafya hikayesiydi. Bir de kitapta çok fazla konuşma olunca ben pek sevmiyorum.