·144 syf.····Okunma: 13 Şubat 2020 13:04 Bu kitaba en yüksek puanı vermemin sebebi yazarın kendisini en iyi ifade edişini yansıttığı içindir.Ayrıca yazarın düşünceleri hakkındaki bilgiler doyuruculuğu sağlamaktadır.Bazı fikirleriyle kafam uyuşmadı fakat yazarın kendi fikrini açıklama tarzı ve fikirlerinin içeriği kendi felsefesinin temel taşını oluşturur.Farklı fikirler öğrenmek için okunabilir.
"Schopenhauer'in fikirlerinin eleştirildiği kitaplar da okunabilir" mesajını veren kitap bakış açınızı kendi dünyanıza göre değistirebilir veya sabit bırakabilir.Bende her iki durum da yaşandı diyebilirim.